Obertura de la piscina del Pla del Bon Aire

Obertura de la piscina del Pla del Bon Aire

Comptem amb un altre racó ideal per a l’estiu que t’animem a conèixer: les dues piscines de les instal·lacions del Pla del Bon Aire. És un espai que disposa d’una àmplia zona de gespa que permet gaudir del sol amb calma. Podràs remullar-t’hi entre el dilluns 28 de juny i el diumenge 29 d’agost. Per accedir-hi, només cal que mostris el teu carnet de soci del club. Si no ets soci, pots adquirir entrades puntuals o un pack de 10 entrades. L’accés estarà condicionat a la limitació d’aforament vigent.

Horari:

De dilluns a diumenge