Obed Pomar, el Síndic del Soci

Obed Pomar és el Síndic del Soci del club des de l’Assemblea General Ordinària de Socis Compromissaris celebrada el passat 16 de desembre.

El Síndic és un òrgan unipersonal, la missió del qual és l’assistència, l’assessorament i la defensa dels drets dels socis en la seva relació amb el club, així com l’elaboració i actualització del cens d’electors del club.

Les funcions pròpies del Síndic del Soci són:

-Defensar i protegir els drets dels socis/es, coneixent i resolent les reclamacions que li adrecin, que han de ser contestades. També pot assistir amb dret de veu i sense vot a les reunions de la Comissió de disciplina, a sol·licitud prèvia del/de la soci/a interessat/da.

-Actuar de mitjancer, resolent de forma consensuada conflictes entre socis/es i la Junta Directiva, dels quals pot recollir la informació que cregui convenient.

Email: sindic@clubnatacioterrassa.cat