Natació

Nova plaça de finalista de Mario Mollà al Campionat del Món Absolut de natació

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Mario Mollà, sisè en la final del 4×200 m lliures al Campionat del Món Absolut de natació

Nou rècord d’Espanya del quartet espanyol

El nedador Mario Mollà ha assolit una excel·lent sisena plaça en la final de 4×200 m lliures en la quarta jornada del Campionat del Món Absolut de natació en piscina curta que s’està celebrant a Melbourne (Austràlia) fins diumenge. És la tercera posició de finalista que obté Mollà, que ja havia estat sisè amb el quartet de 4×100 m lliures en la primera jornada de competició i amb el quartet de 4×50 m lliures en la tercera jornada.

El quartet estatal, completat per Luis Domínguez, Hugo González i Sergio de Celis, ha establert uns esplèndids 6.53.13 i ha destrossat el rècord d’Espanya anterior, 7.03.75, que van assolir a Castelló l’any 2009 Alan Cabello, Juanmi Rando, Brenton Cabello i Álex Villaécija. El títol mundial ha estat per als Estats Units amb un temps de 6.44.12, nou rècord del món. Austràlia, plata amb 6.46.54, i Itàlia, bronze amb 6.49.63, han ocupat les dues altres places de podi.

Domínguez ha nedat la primera posta amb un registre d’1.43.02. Mollà n’ha pres el relleu i ha cobert els 200 metres en 1.42.69. González ha estat el tercer rellevista en saltar a l’aigua i ha establert un temps d’1.44.30. De Celis ha protagonitzat la darrera posta, en què ha aturat el crono en 1.43.12. Espanya s’ha quedat a més d’un segon del Japó, cinquè amb 6.52.04.

Rècord d’Espanya també en sèries

El quartet estatal ja s’havia exhibit en sèries en obtenir el setè millor temps dels inscrits amb 6.56.79, registre que rebaixava en gairebé set segons la plusmarca estatal. Mollà va nedar la segona posta amb un temps d’1.43.51

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).