Cuenda jugarà l’Europeu cadet

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Noelia Cuenda jugarà el Campionat d’Europa Cadet de waterpolo amb la selecció espanyola

La waterpolista del CN Terrassa Noelia Cuenda ha estat convocada amb la selecció espanyola femenina per disputar el Campionat d’Europa Cadet que se celebrarà del 7 al 14 de juliol a Kirixi (Rússia).

El seleccionador Marc Comas ha elaborat una llista formada per quinze waterpolistes.

Convocatòria Waterpolo Femení Cadet
Campionat d’Europa
Kirixi (Rússia). 7-14 de juliol

Elena Alcón 2004 Real Canoe NC
Mar Carrasco 2004 CN Sabadell
Blanca Colominas 2005 CN Mataró
Noelia Cuenda     2004 CN Terrassa
Elena Domínguez 2004 CN Los Reales
Giorgina Gallinato 2004 CN Ciudad de Alcorcón
Sandra García 2005 CN Atlètic-Barceloneta
Nerea Martín 2004 CN Atlètic-Barceloneta
Daniela Moreno 2004 CWP Elx
Alba Muñoz 2005 CE Mediterrani
Elisa Portillo 2004 CDN Boadilla
Elena Ruiz 2004 CN Rubí
Marina Serrano 2004 CN Sabadell
Mariona Terré 2004 CN Catalunya
Miren Urízar 2005 Urbat Ike

Israel i Sèrbia, rivals de grup

El combinat estatal està enquadrat en el grup A, en el qual tindrà com a rivals Israel (diumenge 7, 12.00h) i Sèrbia (dilluns 8, 15.30h). El grup B està integrat per Holanda, Txèquia, Turquia i França; el grup C el formen Hongria, Rússia i Croàcia; i el grup D aplega Grècia, Itàlia i Eslovàquia. El primer classificat de cada grup accedirà directament als quarts de final, mentre que el segon i el tercer disputaran la ronda de vuitens de final.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).