Pilota mà

Nil Gómez, semifinalista del Campionat d’Espanya Juvenil de Pilota a Mà

Nil Gómez, semifinalista del Campionat d’Espanya Juvenil de Pilota a Mà per Federacions Territorials

El manista del Club Natació Terrassa Nil Gómez va ser semifinalista del Campionat d’Espanya Juvenil de Pilota a Mà per Federacions Territorials que va celebrar-se a Logronyo del 2 al 4 d’abril. Gómez va representar Catalunya fent parella amb el manista de la Casa de los Navarros de Barcelona Asier Arribas.

Gómez i Arribas van debutar amb un triomf per 2 a 0 contra la parella de Castella i Lleó formada per Cubilla i Huerta. Posteriorment, en semifinals, la dupla catalana va caure per 2 a 0 contra la parella A de Navarra integrada per Iriarte i Maiza. Tot i plantar cara, el mal de mans dels manistes catalans i la lesió en un dit de Nil Gómez va acabar decantant la balança del costat navarrès.

Al marge de Gómez i Arribas, la selecció catalana que va competir a la capital de La Rioja va aplegar quatre manistes més, Víctor León, Pau Blanca i Víctor Maíz, de la Casa de los Navarros, i Sergi Queralt, del Club Gimnàstic Tarragona. Rubén Arribas i Àlex Ibarra van exercir com a tècnics.