Natació

Nerea Ibáñez, al Meeting de Milà de natació

Nerea Ibáñez, convocada amb la selecció espanyola de natació per disputar el Meeting de Milà

La nedadora Nerea Ibáñez ha estat convocada amb la selecció espanyola per participar en el Meeting de Milà que se celebrarà a la piscina Daniele Samuele el 28 i 29 de febrer.

Ibáñez afrontarà un total de tres distàncies en aquesta competició internacional. Debutarà el divendres 28 en els 200 m lliures i el dissabte 29 intervindrà en els 100 i els 400 m lliures.

La llista elaborada per Serafín Calvo està formada per quatre nedadores i cinc nedadors. En el capítol femení, i al marge d’Ibáñez, han estat escollides Laura García i Carla Lanza (CD Gredos San Diego) i Laura Rodríguez (CN Mijas). En l’apartat masculí, han estat convocats Alberto Hernández (CN Sant Andreu), Arbidel González (CN Santa Olaya), Alejandro Puebla (CN Cartagonova), Pedro Sánchez (Club de Tenis Elche) i Carlos Quijada (CD Gredos San Diego).