Natació

Nedadors i nedadores del CN Terrassa competiran en el XXIV Campionat d’Espanya “Open” absolut i el XL Campionat d’Espanya Júnior

Diversos nedadors i nedadores del CN Terrassa prendran part entre el 21 i el 25 de febrer en el XXIV Campionat d’Espanya “Open” absolut i en el XL Campionat d’Espanya Júnior de natació en piscina de 50 metres que tindrà lloc a les instal·lacions de Can Llong (Sabadell).

La delegació egarenca que es desplaçarà a Sabadell, estarà formada per un total de vint-i-dos nedadors i nedadores. Tres nedadores representaran el club en l’absolut i quatre en el Júnior. Així com, competiran tretze nedadores en l’absolut i dos en el júnior.

En l’absolut femení es llençaran a l’aigua Aida Lopez (400 lliure, 100 i 200 papallona), Carla Seco (50, 100 i 200 esquena) i Esther Morillo (100 i 200 lliure). Mentre que en categoria masculina ho faran Adria Roy (50 papallona, 50 i 100 lliure), Alberto Lozano (50 lliure, 50 i 100 lliure), Alejandro Calderon (50 i 100 esquena), Cesar Castro (50, 100, 200 i 400 lliure), Ferran Sire (200 i 400 lliure), Francho Artal (50 papallona, 200 i 400 estils), Genis Armengol (200 braça), Guillem Ramia (50, 100, 200 lliure), Joan Ruiz (50, 100, 200 papallona), Miguel Duran (200 i 400 lliure), Oriol Perez (50, 100 i 200 esquena), Pedro Ruano (100 i 200 papallona) i Victor de Pablo (50,100 i 200 braça).

En el Júnior femení, les nedadores del CN Terrassa que competiran seran Aroa Espinosa (200 esquena, 200 i 400 estils, 400 i 800 lliure), Iris Ferrer (50 i 100 papallona), Meritxell Puig (50 i 100 braça) i Mireia Rizo (100 lliure). Mentre que en el Júnior masculí, ho faran Ferran Ruiz (50 lliure, 50 i 100 papallona) i Jan Vilaseca (200 estils, 100, 200 i 400 lliure).

L’entrenador del primer equip del Club Natació Terrassa, Raul Navalón, comenta “el grup ha entrenat molt bé. Tenim un objectiu molt clar que és com a mínim apropar-nos a les nostres marques personals”.

El Campionat d’Espanya Open Absolut i Júnior es desenvoluparà en doble sessió de matí i tarda pel sistema d’eliminatòries i finals. La sessió de matí s’iniciarà a les 9:30 hores i la de tarda a les 17:30 hores (excepte l’últim dia que a la tarda s’iniciarà a les 17:00 hores).