Mor Víctor Lázaro

Mor Víctor Lázaro

El Club Natació Terrassa vol mostrar el seu condol més sincer pel traspàs del senyor Víctor Lázaro Arnau, una persona estretament vinculada a l’entitat durant tota la seva trajectòria.

El Víctor va exercir diverses funcions al Club Natació Terrassa. Va ser nedador i, posteriorment, va ser entrenador de natació i waterpolo de diferents equips, inclosos els absoluts. També va desenvolupar funcions de director esportiu, sempre des de l’amabilitat i des d’un tarannà entranyable que el va convertir en una persona molt estimada.

El club lamenta profundament la seva pèrdua, especialment en aquests temps excepcionals que estem vivint, atès que no l’hem pogut acompanyar i acomiadar com ens hagués agradat i com es mereixia. Des d’aquest escrit, vol enviar una forta abraçada a familiars i amics.

Descansi en pau.