Logotip del Club Nataci贸 Terrassa

Missatges i v铆deos destacats

Premsa Club Nataci贸 Terrassa

Missatges i v铆deos destacats

En aquest per铆ode especial de confinament, diversos equips i personalitats del club han volgut gravar un v铆deo per difondre la seva opini贸, per animar els companys o els aficionats o, simplement, per passar i fer-vos passar una estona divertida.

Els podeu veure tamb茅 al nostre canal de Youtube i en la nostra p脿gina de Facebook.

V茂deo del s猫nior mascul铆 de waterpolo – Tornarem a guanyar!

El s猫nior mascul铆 de waterpolo t’envia un missatge ben clar d’esperan莽a i optimisme. Ens tornarem a veure, tornarem a jugar, tornarem a guanyar! Per貌 ara toca quedar-se a casa.

Nataci贸 – V铆deo de l’equip prebenjam铆

Els prebenjamins de la secci贸 de la nataci贸 ens diuen que, ben aviat, estarem tots junts de nou!
#joemquedoacasa

V铆deo de l’equip amateur de futbol – Challenge amb missatge

El primer equip de futbol ha gravat aquest v铆deo amb el challenge viral del paper higi猫nic, per貌 no s’oblida del m茅s important. Tot anir脿 b茅!

Missatge de D铆dac Cobacho

Missatge del coordinador de la secci贸 de waterpolo i entrenador del primer equip mascul铆 D铆dac Cobacho! Junts som forts! Ja queda menys perqu猫 ens tornem a abra莽ar!

Missatge d’Eugeni L贸pez

Missatge del coordinador de la secci贸 de nataci贸 i de l’entrenador del primer equip Eugeni L贸pez! Tots som Club, tots junts som m茅s forts!

V铆deo de l’equip m脿ster de waterpolo – Queda’t a casa

L’equip m脿ster de waterpolo vol recordar-te la import脿ncia de quedar-te a casa en aquest v铆deo. Ben aviat, tots junts de nou!

Futbol – V铆deo benjam铆 B

El benjam铆 B de futbol ens envia un v铆deo ple de bons desitjos!

Nataci贸 adaptada – Queda’t a casa

El nostre equip de nataci贸 adaptada et mostra quantes coses es poden fer des de casa durant el confinament!

Waterpolo – La marea vermella tornar脿!

Els m茅s petits de la secci贸 de waterpolo et recorden la import脿ncia de quedar-se a casa i remarquen que la marea vermella tornar脿!

Nataci贸 – Missatge equip t猫cnic

L’equip t猫cnic de la secci贸 de nataci贸 ha preparat aquest missatge per a tots els nedadors del club i, de rebot, per tots els qui estimem el club. Tornarem a estar junts! Terrassa Power!

Nataci贸 – V铆deo prebenjamins Sant Jordi

Els prebenjamins de la secci贸 de nataci贸 han volgut decorar aquest Sant Jordi diferent amb una col路lecci贸 de dibuixos de la seva collita!

Waterpolo – V铆deo alevins Sant Jordi

Els alevins de la secci贸 de waterpolo han fet aquest v铆deo especial per celebrar un Sant Jordi diferent!

Nataci贸 – V铆deo equip benjam铆 an猫cdotes i hist貌ries de nataci贸

Els benjamins de nataci贸 han elaborat aquest v铆deo amb an猫cdotes i hist貌ries sobre la nataci贸 i les piscines! Us encantar脿!

For莽a, Terrassa!

Icona de l'aplicaci贸 Mi Club Online

Aplicaci贸

Descarrega l’aplicaci贸 Mi Club Online al teu m貌bil. Un cop instal路lada, escaneja el seg眉ent codi QR quan t’ho sol路liciti. D’aquesta manera, es carregar脿 l’脿rea de socis/es del club i podr脿s iniciar sessi贸 amb el teu codi d’usuari i contrasenya (prem aqu铆 si has oblidat alguna d’aquestes dades).

Pol铆tica de cessi贸 de dades

* Li informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en mat猫ria de protecci贸 de dades de car脿cter personal (Reglament Europeu de Protecci贸 de Dades (UE 2016/679) i Ley Org谩nica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protecci贸n de Datos Personales y garant铆a de los derechos digitales), les dades sol路licitades en el present document passaran a formar part d鈥檜n fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACI脫 TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l鈥橝bat Marcet, s/n 路 08225 路 Terrassa, i prove茂da de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el nombre 3163.

Informaci贸 b脿sica de Protecci贸 de Dades
ResponsableCLUB NATACI脫 TERRASSA
Legitimaci贸Consentiment expl铆cit de l鈥檌nteressat/da
DestinatarisNo se cediran dades a tercers, excepte obligaci贸 legal
DretsAcc茅s, rectificaci贸, cancel路laci贸, oposici贸, aix铆 com la resta de drets recollits en la normativa Europea
Informaci贸 addicionalPot accedir a la informaci贸 detallada de Protecci贸 de Dades a la pagina web del Club, https://clubnatacioterrassa.cat/avis-legal/

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi del seu consentiment,聽 podr脿 exercir els seus drets d鈥檃cc茅s, rectificaci贸, cancel路laci贸, oposici贸, aix铆 com la resta de drets recollits en la normativa Europea, mitjan莽ant correu electr貌nic al Delegat de Protecci贸 de Dades a l鈥檃dre莽a rgpd@clubnatacioterrassa.cat, identificant-se com a soci / usuari o representant legal, especificant l鈥檈xercici dels seus drets en la seva sol路licitud, o b茅 exercitar els seus drets per comunicaci贸 postal, per correu ordinari a l鈥檃dre莽a (domicili social) anteriorment indicada.