Missatges i vídeos destacats

En aquest període especial de confinament, diversos equips i personalitats del club han volgut gravar un vídeo per difondre la seva opinió, per animar els companys o els aficionats o, simplement, per passar i fer-vos passar una estona divertida.

Els podeu veure també al nostre canal de Youtube i en la nostra pàgina de Facebook.

Vïdeo del sènior masculí de waterpolo – Tornarem a guanyar!

El sènior masculí de waterpolo t’envia un missatge ben clar d’esperança i optimisme. Ens tornarem a veure, tornarem a jugar, tornarem a guanyar! Però ara toca quedar-se a casa.

Natació – Vídeo de l’equip prebenjamí

Els prebenjamins de la secció de la natació ens diuen que, ben aviat, estarem tots junts de nou!
#joemquedoacasa

Vídeo de l’equip amateur de futbol – Challenge amb missatge

El primer equip de futbol ha gravat aquest vídeo amb el challenge viral del paper higiènic, però no s’oblida del més important. Tot anirà bé!

Missatge de Dídac Cobacho

Missatge del coordinador de la secció de waterpolo i entrenador del primer equip masculí Dídac Cobacho! Junts som forts! Ja queda menys perquè ens tornem a abraçar!

Missatge d’Eugeni López

Missatge del coordinador de la secció de natació i de l’entrenador del primer equip Eugeni López! Tots som Club, tots junts som més forts!

Vídeo de l’equip màster de waterpolo – Queda’t a casa

L’equip màster de waterpolo vol recordar-te la importància de quedar-te a casa en aquest vídeo. Ben aviat, tots junts de nou!

Futbol – Vídeo benjamí B

El benjamí B de futbol ens envia un vídeo ple de bons desitjos!

Natació adaptada – Queda’t a casa

El nostre equip de natació adaptada et mostra quantes coses es poden fer des de casa durant el confinament!

Waterpolo – La marea vermella tornarà!

Els més petits de la secció de waterpolo et recorden la importància de quedar-se a casa i remarquen que la marea vermella tornarà!

Natació – Missatge equip tècnic

L’equip tècnic de la secció de natació ha preparat aquest missatge per a tots els nedadors del club i, de rebot, per tots els qui estimem el club. Tornarem a estar junts! Terrassa Power!

Natació – Vídeo prebenjamins Sant Jordi

Els prebenjamins de la secció de natació han volgut decorar aquest Sant Jordi diferent amb una col·lecció de dibuixos de la seva collita!

Waterpolo – Vídeo alevins Sant Jordi

Els alevins de la secció de waterpolo han fet aquest vídeo especial per celebrar un Sant Jordi diferent!

Natació – Vídeo equip benjamí anècdotes i històries de natació

Els benjamins de natació han elaborat aquest vídeo amb anècdotes i històries sobre la natació i les piscines! Us encantarà!