Millorem el reciclatge

Instal·lem més papereres per avançar en la recollida selectiva de residus

La setmana passada vam iniciar la col·locació de noves papereres en diversos punts del club per tal de millorar la recollida selectiva de residus. Actualment, es poden trobar papereres en la zona de la piscina de 50 metres, una actuació que s’estendrà progressivament a tota la instal·lació.

Les papereres estan identificades amb els colors groc i verd. Els envasos s’han de llençar en les papereres de color groc, mentre que el material de rebuig s’ha de dipositar en les papereres de color verd. El club fa, d’aquesta manera, un salt endavant en matèria de reciclatge.