Miguel Durán i Mario Mollà, convocats per al Campionat d’Europa Absolut

Miguel Durán i Mario Mollà, convocats amb la selecció espanyola de natació per al Campionat d’Europa Absolut

Els nedadors del CN Terrassa Miguel Durán i Mario Mollà han estat convocats amb la selecció espanyola absoluta per participar en el Campionat d’Europa que se celebrarà a Budapest (Hongria) del 17 al 23 de maig. La llista elaborada per la Federació Espanyola de Natació està integrada per dotze nedadores i quinze nedadors.

Durán disputarà dues proves individuals en la màxima cita continental, els 400 i els 800 m lliures, distàncies en què es va proclamar campió d’Espanya recentment en l’Open que va desenvolupar-se a Sabadell. Mollà, al seu torn, afrontarà una prova individual, els 50 m lliures, prova en què va ser el millor espanyol a Sabadell, segon per darrere del polonès Konrad Cerniak. Els nedadors del club formen part també del relleu masculí de 4×200 m lliures, juntament amb César Castro i Moritz Berg.

Concentració dels relleus a Granada

Precisament, des de demà i fins al dissabte, Durán i Molla prendran part en una concentració dels equips de relleus que disputaran l’Europeu de Budapest. L’estada es desenvoluparà a la Facultat de Ciències de l’Esport de la Universitat de Granada. A més dels nedadors del club, es desplaçaran a la ciutat andalusa Moritz Berg (Real Canoe), César Castro (CN Santa Olaya), Alberto Lozano (CE Mediterrani), Aina Hierro (CN Palma de Mallorca) i Lidón Muñoz, Jessica Vall i Àfrica Zamorano (CN Sant Andreu).