Jornades de Xap Polo

Més de 800 alumnes participen a les jornades de Xap Polo del club i del Consell Esportiu del Vallès Occidental

Més de 800 alumnes d’entre 8 i 17 anys de deu centres educatius de la ciutat participen durant tota la setmana en les jornades de Xap Polo que organitzen conjuntament el Club Natació Terrassa i el Consell Esportiu del Vallès Occidental amb l’objectiu de donar a conèixer l’esport del waterpolo a la ciutat. Les sessions, que es desenvolupen de les 9.30 a les 12.30 hores del matí, van arrencar dilluns i conclouran demà divendres. Cal destacar que els monitors que les imparteixen són els jugadors de waterpolo Sergi Mora i Jordi Chico, les jugadores Marta Samper, Olga Descalzi, Elia Montoya, Claudia Abad i Ángela Ruiz i els tècnics Xavi Pérez i Óscar Sánchez.

L’activitat, que s’emmarca en la promoció esportiva que desenvolupa el Consell, compta amb la presència de les escoles Ramon Pont, Andersen, Joaquima de Vedruna, Pere Viver, El Vapor, L’Enxaneta i Antoni Ubach, i dels instituts Can Roca, Nicolau Copèrnic i Egara.

El Xap Polo és una modalitat esportiva que ha ideat la secció de waterpolo que concilia aprenentatge i entreteniment i que esdevé una forma d’introduir la pràctica del waterpolo en les edats més joves. Es concreta en un reglament adaptat per a cada edat on el contacte és pràcticament inexistent i es preveu l’ús d’elements auxiliars que facilitin la flotabilitat per als nens que ho necessitin. El joc és senzill, millora la forma física i conserva l’essència del waterpolo.