Pàdel

Més de 120 parelles participen en el 3r Torneig de Pàdel Laia Mira

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Més de 120 parelles participen en el 3r Torneig de Pàdel Laia Mira

La recaptació es destinarà a millorar la qualitat de vida de les pacients amb tractament de quimioteràpia

L’esdeveniment compta amb la col·laboració del Consorci Sanitari de Terrassa

El Club Natació Terrassa va acollir entre el 28 de juny i el 3 de juliol el 3r Torneig de Pàdel Laia Mira, una iniciativa solidària en memòria de la jugadora del club Laia Mira amb l’objectiu de recaptar fons destinats a millorar la qualitat de vida de les pacients amb tractament de quimioteràpia. L’esdeveniment compta amb la col·laboració del Consorci Sanitari de Terrassa i està impulsat per La Vida és Xula, una associació sense ànim de lucre creada en memòria de Mira amb aquesta finalitat. La cita va resultar tot un èxit, atès que va comptar amb la participació de 123 parelles, xifra rècord de les tres edicions que s’han celebrat fins ara.

El torneig va estructurar-se en quatre categories, masculina, femenina, mixta i iniciació.

Quadre de campions

Juan Cerezo

Noe Elies

José Luis García

Iniciació: Eladio García-Sergio Ruiz.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).