Institucional, Seccions

Mencions i premis per al CN Terrassa en la Diada de la Natació Catalana

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

La Federació Catalana de Natació va celebrar ahir dimarts 18 en el Cinema Aribau de Barcelona, la seva anual Diada de la Natació Catalana 2023. L’acte, acollit pel president de la federació catalana de natació, Ramón Bosch, va homenatjar als esportistes, tècnics, clubs i institucions que van destacar la temporada passada en les diferents disciplines aquàtiques.

Entre les mencions especials que es van repartir ahir es troba la de l’equip absolut femení de waterpolo per l’obtenció de l’or europeu en el Campionat de Waterpolo Europeu Femení realitzat a Split el passat mes d’agost, amb la participació de les nostres jugadores Paula Camus i Pili Peña.

A més també va rebre una menció especial l’equip juvenil femení per aconseguir el bronze mundial en el Campionat del món a Larissa, Grècia, amb contribució de la nostra boia, Daniela Quinzada.

Per la seva part Sergi Mora, entrenador del club, també va rebre una menció per formar part de l’equip tècnic del conjunt júnior masculí que va aconseguir una plata europea en el Campionat Europeu SUB-19 de Montenegro.

Alberto Barroso, exjugador del nostre club, també va recullir una menció per obtenir un bronze europeu, quan estava encara en el planter del primer equip del CN Terrassa l’any passat.

A més, el club va rebre el premi al cinquè millor club de Catalunya, que van recollir les nostres vicepresidentes Fàtima Taali i Ascensió Maillo.

Anna López

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).