Natació

Melani Costa mirarà…

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Melani Costa mirarà de lluitar pel podi en el Campionat d’Europa de Glasgow

La mallorquina disputarà els 200 m lliures i el relleu femení de 4×200 m lliures

La nedadora del CN Terrassa Melani Costa es mostra prou ambiciosa davant el repte principal d’enguany en el calendari internacional, el Campionat d’Europa que tindrà lloc al Tollcross Internacional Swimming Centre de Glasgow (Escòcia) del 3 al 9 d’agost. La mallorquina disputarà dues proves en la màxima cita continental, els 200 m lliures i el 4×200 m lliures, en les quals aspira a classificar-se per a la final i, fins i tot, a lluitar per les medalles.

Costa, campiona d’Espanya dels 200 m lliures tant a l’Open de Màlaga del passat mes d’abril com al Campionat d’Espanya Absolut d’Estiu celebrat recentment a Mairena de Aljarafe, debutarà el diumenge 5 d’agost en el doble hectòmetre. Dos dies més tard, el dimarts 7, serà una de les integrants del quartet femení de 4×200 m lliures, juntament amb Lidón Muñoz, Àfrica Zamorano i Esther Morillo.

Pel que fa a la selecció estatal, integrada per disset nedadors, i malgrat l’absència de Mireia Belmonte, la nedadora balear transmet optimisme. “Arribem bé. Som un equip ampli i fort, amb possibilitat d’entrar a moltes finals i d’obtenir medalles”. A nivell personal, Costa no rebaixa el nivell d’exigència. “Espero classificar-me per a la final tant en els 200 m lliures com amb el quartet de 4×200 m lliures i lluitar per pujar al podi”, explica.

Deu nedadores i set nedadors

La convocatòria elaborada per la Federació Espanyola de Natació aplega un total de deu nedadores i set nedadors, que competiran en un total de 37 proves. En el capítol femení, al marge de Costa, participaran Jessica Vall (CN Sant Andreu), Jimena Pérez (CD Gredos San Diego), Marina Garcia (CN Sabadell), Àfrica Zamorano (CN Sant Andreu), Cristina Garcia (CN Lleida), Lidón Muñoz (CN Sant Andreu), Esther Morillo (CE Mediterrani), Catalina Corró (CD Bidasoa XXI) i Duane da Rocha (CN Mijas).

Així mateix, en categoria masculina, intervindran Hugo González (Real Canoe NC), Joan Lluís Pons (CN Palma), César Castro (CN Santa Olaya), Albert Escrits (CN Sant Andreu), Marc Sánchez (CN Sabadell), Miguel Durán (UCAM Fuensanta) i Àlex Ramos (CN Sant Andreu).

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).