Natació

Costa, plata en 200 m lliures

Melani Costa es penja la plata en 200 m lliures en la quarta jornada del Campionat d’Espanya Absolut i Júnior Open

El Club Natació Terrassa va sumar una medalla de plata en la sessió de tarda de la quarta jornada del XX Campionat d’Espanya Open Absolut Astralpool i XXXVI Campionat d’Espanya Júnior en piscina de 50 metres que s’està celebrant a les instal·lacions de Can Llong del CN Sabadell. La competició aplega 629 participants de 159 clubs diferents i, com a clau d’accés per a les cites internacionals cabdals de la temporada, reuneix el bo i millor de la natació estatal, així com representació internacional.

Després de l’or en 800 m lliures assolit per Miguel Durán en la sessió de matí, Melani Costa va excel·lir en finalitzar segona la final dels 200 m lliures amb un temps de 2.00.39, només per darrere de la belga Valentine Dumont, campiona amb 1.59.98. El bronze va correspondre a Júlia Pujadas (CN Sant Andreu) amb un registre de 2.01.06. En aquesta mateixa prova, Aida López va ser 43a amb 2.10.04.

Així mateix, Maria Buch va ser 20a en 100 m papallona (1.04.51), prova en què Carla Campo va nedar les sèries amb un temps d’1.03.94. Finalment, Pau Curtu va quedar fora de la final A dels 200 m esquena. Va establir el vuitè millor temps en les semifinals amb 2.05.36, la mateixa marca que Carlos Rivera (CN San Vicente), fet que va conduir a ambdós nedadors a disputar una sèrie de desempat, en què Rivera va ser més ràpid que Curtu.

Els resultats dels nedadors del club van ser els següents:

200 lliures femenins
2.-Melani Costa 2.00.39