Medalla de bronze en 4×50 estils masculins en el Campionat d’Espanya Absolut d’Hivern de natació

El CN Terrassa ha aconseguit la medalla de bronze en 4×50 m estils masculins en la primera sessió del LXV Campionat d’Espanya Absolut d’Hivern en piscina de 25 metres – Astralpool que s’està celebrant a les instal·lacions de Son Hugo de Palma de Mallorca. La competició aplega 623 nedadors de 123 clubs diferents.

El quartet format per Adrián Santos, David Benítez, Mario Mollà i Miguel Durán ha aturat el crono en 1.38.05, només per darrere del Madrid NC, campió amb 1.35.55, i del CE Mediterrani, plata amb 1.37.42.

Tres places de finalista A

El club ha assolit plaça per a tres finals A que es disputaran aquesta tarda. Mario Mollà n’ha acumulat dues en establir el quart millor temps en els 100 m estils (55.32) i el cinquè en els 100 m papallona (53.05). Les proves estan programades a les 18.24h i a les 19.05h, respectivament. Així mateix, David Benítez participarà en la final dels 50 m braça masculins, prevista per a les 18.55h, en haver aconseguit el millor registre de les sèries matinals amb 27.27.

Finalment, el quartet masculí de 4×200 m lliures disputarà l’última prova de la primera jornada a les 19.30h.

+ RESULTATS