Martina Cardona, renovada

Martina Cardona continuarà en el sènior femení de waterpolo

El Club Natació Terrassa continua treballant en la confecció de la plantilla del sènior femení de waterpolo per a la temporada vinent. Després de les altes anunciades de Paula Leitón, Bea Ortiz, Pili Peña i Olga Domènech, de les renovacions de Judith Panicello, Elia Montoya, Marta Samper i Júlia Rodríguez i de les incorporacions al primer equip de Sofia Tamayo i Noelia Cuenda, el club s’ha assegurat la continuïtat de la jove Martina Cardona.

Cardona, de 17 anys, és una waterpolista esquerrana que va arribar aquesta temporada procedent de la UE Horta. Enguany, ha estat la tercera màxima golejadora de l’equip amb 21 dianes i ha estat convocada amb la selecció espanyola juvenil i amb la selecció catalana.