Triatló

Martí Sender…

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Martí Sender, segon en el Tricircuit El Pont de Suert en modalitat esprint

El triatleta del CN Terrassa Cicles Morenito Martí Sender va aconseguir una esplèndida segona plaça en la classificació general de la modalitat esprint del Tricircuit El Pont de Suert, que va disputar-se diumenge sobre unes distàncies de 750 metres de natació, 20 quilòmetres de ciclisme i 5 quilòmetres finals de cursa a peu.

Sender va aturar el crono en 1h12’13”, en una prova que va vèncer Albert Torres (CN Reus Ploms) amb un temps d’1h10’01”. La marca assolida per Sender li va proporcionar la victòria en categoria júnior.

Montse Estany, segona en categoria sub’23

Així mateix, cal destacar que Montse Estany va ser segona en categoria sub’23 amb un registre d’1h34’15”, només superada per Alba Amat (Cerdanyola CH), que va establir una marca d’1h28’46”. El registre d’Estany la va situar vuitena de la general femenina.

El CN Terrassa Cicles Morenito va comptar amb un tercer representant en aquesta prova, Dani Ratera, que va participar en la modalitat olímpica sobre unes distàncies de 1.500 metres de natació, 40 quilòmetres de ciclisme i 10 quilòmetres finals de cursa a peu. Ratera va finalitzar en 51è lloc amb un temps de 2h17’56”.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).