Samper i Rodríguez, renovades

Marta Samper i Júlia Rodríguez continuaran en el sènior femení de waterpolo

El Club Natació Terrassa continua treballant en la confecció de la plantilla del sènior femení de waterpolo per a la temporada vinent. Després de les altes anunciades de Paula Leitón, Bea Ortiz, Pili Peña i Olga Domènech i de les renovacions de Judith Panicello i Elia Montoya, el club s’ha assegurat la continuïtat de dues joves waterpolistes de la pedrera, Marta Samper i Júlia Rodríguez.

Samper, de 19 anys, és una waterpolista de la casa que ocupa la posició de defensora de boia i que ha anat guanyant protagonisme a mesura que ha avançat la temporada. Rodríguez, que farà 17 anys a l’agost, juga en la posició d’1, per l’extrem dret de l’atac.