Bronze per a Mario Pulido

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Mario Pulido, bronze en categoria infantil en la Supercopa de Catalunya de judo

El judoka infantil Mario Pulido va penjar-se la medalla de bronze en la categoria menys de 42 quilos en la Supercopa de Catalunya de judo que va celebrar-se dissabte passat al Pavelló Santa Maria del Mar de Coma-ruga. La competició va aplegar més de 300 esportistes dels millors clubs de judo d’arreu de Catalunya.

Pulido, que debuta enguany en categoria infantil, va quallar una gran actuació, atès que només va perdre un combat, contra el rus Ilisev, que va acabar proclamant-se campió. El judoka egarenc va pujar al podi després del combat més llarg i dur del torneig, de sis minuts de durada. Pulido va mostrar ambició, qualitat i un gran esperit competitiu. Va empatar el combat amb un waza ari que va portar el desenllaç al golden score, un període suplementari per determinar el guanyador, durant el qual va aconseguir un segon waza ari que va decantar la balança al seu favor.

Pulido serà un dels integrants de l’equip del CN Terrassa que participarà en el XL Torneig Internacional de Judo Liceo La Paz que es desenvoluparà a la Corunya del 10 al 12 de maig.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).