Natació

Mario Mollà, vuitè en 100 m lliures al Meeting Internacional de Mònaco

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Mario Mollà, vuitè en 100 m lliures al Meeting Internacional de Mònaco de natació

El nedador Mario Mollà va participar el cap de setmana en el Meeting Internacional de Mònaco com a membre de la selecció catalana. La prova està inclosa en el prestigiós circuit Mare Nostrum, que integra dues cites més, el Meeting Internacional de Canet-en-Roussillon (1 i 2 de juny) i el Gran Premi Internacional Ciutat de Barcelona (5 i 6 de juny).

Mollà va ser finalista en una de les quatre proves que va afrontar, els 100 m lliures. El barceloní va ser vuitè amb un registre de 50.70, una marca lleugerament superior als 50.48 que havia establert en les sèries. Així mateix, va acabar novè en els 100 m papallona amb un crono de 54.83.

Mollà va nedar també dues proves de velocitat pura, els 50 m lliures i els 50 m papallona, que es van desenvolupar en format d’eliminatòries de vuitens de final, quarts de final, semifinals i final. En els 50 m papallona, el nedador del CN Terrassa va classificar-se per als quarts de final després d’assolir el sisè millor registre de vuitens (24.79). En la ronda de quarts, va ser vuitè amb 24.95 i no va poder accedir a semifinals. Pel que fa als 50 m lliures, Mollà va ser quinzè als vuitens de final amb una marca de 23.54.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).