Natació

Mario Mollà, sisè en la final del 4×100 m lliures al Campionat del Món Absolut de natació

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El nedador Mario Mollà s’ha classificat en un esplèndida sisena posició en la final de 4×100 m lliures en la primera jornada del Campionat del Món Absolut de natació en piscina curta que s’està celebrant a Melbourne (Austràlia) fins diumenge.

El quartet estatal, que completaven Carles Coll, Sergio de Celis i Luis Domínguez, ha aturat el crono en uns magnífics 3.07.19 i ha tornat a superar el rècord d’Espanya que havia fet en les eliminatòries (3.07.75). El títol mundial ha estat per a Itàlia amb un temps de 3.02.75, nou rècord del món. Austràlia, plata amb 3.04.63, i els Estats Units, bronze amb 3.05.09, han completat el podi.

De Celis ha tocat en quart lloc en la primera posta amb un registre de 46.90. Domínguez n’ha pres el relleu i ha nedat l’hectòmetre en 46.63, tot situant Espanya en el sisè lloc. Mollà ha estat el tercer rellevista en saltar a l’aigua i ha establert un temps de 46.44, marca que ha permès el quartet guanyar una posició. Coll ha protagonitzat la darrera posta, en què ha aturat el crono en 47.22. Espanya s’ha quedat a només nou centèsimes del Canadà, cinquè amb 3.07.10.

Gran paper en sèries

El quartet estatal ja s’havia mostrat molt competitiu en sèries en assolir el cinquè millor temps dels inscrits amb rècord d’Espanya inclòs (3.07.75). Mollà va nedar la tercera posta amb un temps de 46.69.

Debut també en prova individual

Els dos nedadors del CN Terrassa presents a la cita australiana, Mollà i Alberto Lozano, han debutat avui en els 50 m papallona. Mollà ha estat 23è amb uns excel·lents 22.83, rècord de Catalunya a només cinc dècimes del rècord d’Espanya. Lozano, al seu torn, s’ha classificat 44è amb una marca de 23.43.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).