Natació

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Mario Mollà, plata en els 50 m lliures i plaça per al Campionat d’Europa Absolut en la quarta jornada del Campionat d’Espanya Open Absolut i Júnior de natació

Aida López també dobla podi en assolir el bronze en els 200 m papallona categoria absoluta i la plata en categoria absoluta jove

Ferran Siré, bronze en 200 m papallona en categoria absoluta jove

El Club Natació Terrassa ha aconseguit cinc medalles (una d’or, dues de plata i dues de bronze) en la quarta jornada del XXI Campionat d’Espanya Open Absolut i del XXXVII Campionat d’Espanya Júnior d’Hivern en piscina de 50 metres que s’està celebrant a les instal·lacions de Can Llong del CN Sabadell. La competició aplega 503 participants de 136 clubs diferents i, com a clau d’accés per a les cites internacionals de la temporada, reuneix el bo i millor de la natació estatal.

Mario Mollà ha sobresortit en assolir el segon lloc en els 50 m lliures masculins amb una marca de 22.69 només per darrere de Konrad Cerniak (CN Madrid), campió amb 22.28. Juan Francisco Segura (CD Sek) s’ha penjat el bronze amb 22.77. Amb aquest resultat, el nedador barceloní ha assolit la victòria en categoria absoluta jove i una plaça per al Campionat d’Europa Absolut que es disputarà a Budapest (Hongria) el mes de maig.

Així mateix, Aida López ha obtingut el bronze en 200 m papallona amb un crono de 2.15.33, registre que li ha proporcionat la plata en categoria absoluta jove. També ha pujat al podi Ferran Siré, setè en la final dels 200 m papallona amb 2.01.98, temps que li ha atorgat el bronze en categoria absoluta jove. D’aquesta manera, Siré ha assolit l’única plaça de finalista A de la delegació local en la jornada d’avui.

Tres finalistes B

Així mateix, el CN Terrassa ha acumulat tres places de finalista B, dues en els 200 m estils. Jordi Pérez ha ocupat el desè lloc amb 2.08.51, mentre que Andrea Feng Prades ha estat onzena amb 2.22.80. Finalment, Adrián Santos ha finalitzat dotzè en els 50 m lliures (23.53).

Els resultats dels nedadors del club han estat els següents:

200 papallona femenins
10.-Jordi Pérez 2.08.51
Sèries: 2.07.83

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).