Natació

Mario Mollà, plata en 4×200 m lliures en els XIX Jocs del Mediterrani a Algèria

Mario Mollà, plata en 4×200 m lliures en els XIX Jocs del Mediterrani a Algèria

Mario Mollà va aconseguir la medalla de plata amb el relleu espanyol de 4×200 m lliures en els XIX Jocs del Mediterrani que van celebrar-se a Orà (Algèria).

El quartet estatal, completat per Carlos Quijada, Luis Domínguez i Miguel Martínez, va aturar el crono en 7.23.07, només per darrere de Grècia, or amb 7.17.91. El bronze va correspondre a Turquia amb un registre de 7.23.67. Mollà va nedar la primera posta del relleu espanyol amb un temps d’1.52.59.

El nedador del CN Terrassa va ser finalista en tres proves més. En els 50 m papallona, va quedar-se a tocar del podi en acabar quart amb 23.70, a només nou centèsimes del bronze, que va recaure en el grec Kristian Gkolomeev. Mollà havia establert el segon millor registre en les sèries matinals amb 23.81.

Les altres dues places de privilegi van arribar en els relleus. El quartet de 4×100 m lliures, format per Luis Domínguez, Mollà, Juan Segura i Miguel Martínez, va ser cinquè amb un temps de 3.20.10. El nedador barceloní del club va completar la segona posta amb una marca de 49.63. Així mateix, el quartet de 4×100 estils, integrat per Manuel Martos, Álex Castejón, Mollà i Domínguez, va finalitzar sisè amb un registre de 3.39.50. Mollà va nedar la posta de papallona amb un temps de 53.01.

El nedador del CN Terrassa va prendre part en tres proves individuals més en la cita algeriana. Va ser novè en 100 m lliures amb 50.06, onzè en 100 m papallona amb 53.59 i quinzè en 50 m lliures amb 23.39.