Natació

Mario Molla i Cesar Castro assoleixen bons resultats en el Mundial de Doha

• Mario Molla fa mínima olímpica en els 100 papallona i Cesar Castro bat el record d’Espanya en els 200 lliures

Mario Molla i Cesar Castro, nedadors del CN Terrassa han estat competint en el Mundial de Doha, on han assolit molt bons resultats.

Divendres 16 de febrer, Mario Molla, va assolir la mínima olímpica en els 100 papallona, després de signar una marca de 51.48 en les semifinals i classificant-se com a quart posicionat per a la final. Dissabte 17 de febrer, va disputar la final, i es va posicionar com a setè del Món dels 100 papallona, amb una marca de 51.72.

Molla, va participar, en la final del 4×100 estils, on van assolir la cinquena plaça del món. El combinat va estar format per Hugo Gonzalez, Carles Coll, Sergio de Celis i Mario Molla. A més a més, el mateix nedador del CN Terrassa, també va participar en la final del 4×100 lliures, juntament amb De Celis, Dominguez i Coll, on, després de fer un temps final de 3:14.93 es van posicionar com a vuitens del món.

Per altra banda, César Castro, va batre el record d’Espanya en els 200 lliures, on va fer un temps de 1:47.01. Castro va participar en la final del 4×200 lliures, juntament amb Luis Dominguez, Sergio de Celis i Mario Molla, on es van posicionar com a vuitens del món, fent un temps total de 7:11.65.