Natació

Mario Mollà i Alberto Lozano, convocats per participar en el Campionat del Món Absolut

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

La Federació Espanyola de Natació (RFEN) ha donat a conèixer la llista de convocats per al Campionat del Món Absolut de natació en piscina curta que se celebrarà a Melbourne (Austràlia) del 13 al 18 de desembre. Entre els deu escollits, figuren els nedadors del Club Natació Terrassa Mario Mollà i Alberto Lozano.

Ambdós nedadors han estat seleccionats per participar en proves de relleus. Mollà disputarà el 4×100 m estils i el 4×100 m lliures, mentre que Lozano serà un dels components del relleu 4×100 m estils.

Deu nedadors

La llista elaborada per la RFEN està formada per vuit nedadors i dues nedadores. Al marge de Mollà i Lozano, integren l’equip masculí Carlos Garach (CN Churriana), Joan Lluís Pons (CN Sant Andreu), Carles Coll i Sergio de Celis (CN Sabadell), Hugo González (Madrid NC) i Luis Domínguez (CN Olivar). Així mateix, l’equip femení està format per Àfrica Zamorano (CN Sant Andreu) i Paula Otero (CN Arteixo).

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).