Natació

Mario Mollà disputa els XIX Jocs del Mediterrani a Algèria

Mario Mollà disputa els XIX Jocs del Mediterrani a Algèria

El nedador del CN Terrassa afrontarà un total de vuit proves

Mario Mollà prendrà part en els XIX Jocs del Mediterrani que se celebraran a Orà (Algèria) de l’1 al 5 de juliol. El nedador del CN Terrassa afrontarà un calendari ben atapeït de proves a la ciutat magribina, atès que competirà en un total de vuit proves, cinc individuals (50 i 100 m papallona i 50, 100 i 200 m lliures) i tres de relleus (4×100 i 4×200 m lliures i 4×100 m estils).

Mollà, de 20 anys, afronta la competició amb l’objectiu de gaudir de l’experiència. “És un esdeveniment que es fa cada quatre anys, una mena de mini Jocs Olímpics, que no té, però, el mateix nivell que un Mundial o que un Europeu. Molts equips no solen portar la selecció principal, fet que pot suposar un avantatge per a mi”. Quant a resultats, el nedador barceloní espera poder ser finalista, com a mínim, en dues de les proves que disputa, els 100 m papallona i els 200 m lliures.

El nedador del CN Terrassa afirma que arriba en bona forma a la cita, si bé reconeix que no l’ha preparada específicament. Mollà entrena als Estats Units, amb el grup de Sergi López. “Hem estat fent el treball habitual amb els companys”. Explica que, després del Campionat d’Espanya Open Absolut del mes d’abril, va baixar una mica la intensitat dels entrenaments, ja que, enguany, la temporada és “llarga”. Cal recordar que el nedador barceloní també està convocat amb la selecció estatal per participar en el Campionat d’Europa Absolut que se celebrarà a Roma (Itàlia) de l’11 al 17 d’agost.

Programa de proves

Aquest és el calendari de proves que afrontarà Mario Mollà a Orà:

Divendres 1. 50 m papallona i 4×200 lliures

Dissabte 2. 100 m lliures