Natació

Mario Mollà disputa els XIX Jocs del Mediterrani a Algèria

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Mario Mollà disputa els XIX Jocs del Mediterrani a Algèria

El nedador del CN Terrassa afrontarà un total de vuit proves

Mario Mollà prendrà part en els XIX Jocs del Mediterrani que se celebraran a Orà (Algèria) de l’1 al 5 de juliol. El nedador del CN Terrassa afrontarà un calendari ben atapeït de proves a la ciutat magribina, atès que competirà en un total de vuit proves, cinc individuals (50 i 100 m papallona i 50, 100 i 200 m lliures) i tres de relleus (4×100 i 4×200 m lliures i 4×100 m estils).

Mollà, de 20 anys, afronta la competició amb l’objectiu de gaudir de l’experiència. “És un esdeveniment que es fa cada quatre anys, una mena de mini Jocs Olímpics, que no té, però, el mateix nivell que un Mundial o que un Europeu. Molts equips no solen portar la selecció principal, fet que pot suposar un avantatge per a mi”. Quant a resultats, el nedador barceloní espera poder ser finalista, com a mínim, en dues de les proves que disputa, els 100 m papallona i els 200 m lliures.

El nedador del CN Terrassa afirma que arriba en bona forma a la cita, si bé reconeix que no l’ha preparada específicament. Mollà entrena als Estats Units, amb el grup de Sergi López. “Hem estat fent el treball habitual amb els companys”. Explica que, després del Campionat d’Espanya Open Absolut del mes d’abril, va baixar una mica la intensitat dels entrenaments, ja que, enguany, la temporada és “llarga”. Cal recordar que el nedador barceloní també està convocat amb la selecció estatal per participar en el Campionat d’Europa Absolut que se celebrarà a Roma (Itàlia) de l’11 al 17 d’agost.

Programa de proves

Aquest és el calendari de proves que afrontarà Mario Mollà a Orà:

Divendres 1. 50 m papallona i 4×200 lliures

Dissabte 2. 100 m lliures

Diumenge 3. 4×100 m lliures

Dilluns 4. 50 m lliures i 4×100 m estils

Dimarts 5. 200 m lliures i 100 m papallona

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).