Natació

Mario Mollà, convocat per participar amb la selecció espanyola de natació en els XIX Jocs del Mediterrani

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

La Federació Espanyola de Natació (RFEN) va difondre ahir la llista de convocats per als XIX Jocs del Mediterrani que se celebraran a Orà (Algèria) de l’1 al 5 de juliol. Entre els dinou escollits, figura el nedador del Club Natació Terrassa Mario Mollà, que es va guanyar l’accés en el Campionat d’Espanya Open Absolut celebrat recentment a Torremolinos.

En principi, Mollà disputarà quatre proves a la ciutat magribina, els 100 m papallona i els relleus masculins de 4×100 i 4×200 m lliures i de 4×100 m estils.

Dinou nedadors

La llista elaborada per la RFEN està formada per deu nedadors i nou nedadores. Al marge de Mollà, integren l’equip masculí Javier Arauz (CD Gredos San Diego), Diego Mira, Álex Castejón i Manuel Martos (CN Sabadell), Luis Domínguez (EM El Olivar), Albert Escrits (CN Sant Andreu), Miguel Martínez i Carlos Quijada (Real Canoe NC) i Juan Francisco Segura (Madrid NC).

Així mateix, l’equip femení està format per Ainhoa Campadabal, Júlia Pujadas, Àfrica Zamorano i Lidón Muñoz (CN Sant Andreu), Carla Hurtado (CN Tenis Elche), Paula Juste (CN Lleida), Marina Garcia (CN Sabadell), Alba Vázquez (CN Churriana) i Carmen Weiler (Real Canoe NC).

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).