Patinatge

Mario Guillén guanya a Zarautz

Mario Guillén guanya en categoria màster +35 la prova de Zarautz de la V Copa d’Espanya d’Aigües Obertes

El nedador Mario Guillén va vèncer en categoria màster +35 la prova de Zarautz de la V Copa d’Espanya d’Aigües Obertes que va celebrar-se dissabte sobre una distància de 5.200 metres i que va comptar amb la participació de 403 nedadors.

Guillén va aturar el crono en 1h05’51”, marca que el va situar onzè d’una classificació general que va encapçalar Pol Gil amb un temps de 59’00”.

El club va comptar amb sis representants més en aquesta distància. En l’apartat femení, Anna Serra va ser 20a amb 1h12’42”, mentre que Natalia Bañó va ser 41a amb 1h21’21”. Així mateix, en el capítol masculí, Óscar Pérez va finalitzar 72è amb 1h18’18”, Josep Llàtzer Pérez va ocupar el lloc 100 amb 1h21’23”, Jonathan Ortiz va finalitzar en la posició 250 amb 1h40’11” i Marc Criado va classificar-se en el lloc 258 amb 1h42’35”.

Guillén s’imposa també en categoria màster +35 en la prova de 2.850 metres

L’endemà diumenge, va celebrar-se una segona prova, de 2.850 metres de longitud, entre Getaria i Zarautz, que va aplegar 2.500 nedadors. Mario Guillén va repetir victòria en la categoria màster +35 amb una marca de 35’51”, temps que el va situar catorzè d’una general que va liderar Pol Gil amb 33’25”.

Set nedadors més del club van completar aquesta distància. En l’apartat femení, Sònia Rojas va ser 34a amb 45’13”, Sandra Faro va finalitzar en el lloc 56 amb 46’51”, Sílvia Pagès va classificar-se 62a amb 47’40” i Jordina Massaguer va ocupar la posició 128 amb 52’19”. Igualment, en l’apartat masculí, Víctor Faro va acabar en el lloc 268 amb 46’23”, Félix Merchant va ocupar la plaça 311 amb 47’46” i Juan José Cárdenas va classificar-se en el lloc 1229 amb 1h01’32”.