Natació

Mario Guillén, convocat per als XXIV Jocs Olímpics per a Persones Sordes

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Mario Guillén, convocat per als XXIV Jocs Olímpics per a Persones Sordes

El nedador Mario Guillén ha estat convocat per la Federación Española de Deportes para Sordos (FEDS) per participar en els XXIV Jocs Olímpics per a Persones Sordes que se celebraran de l’1 al 15 de maig a Caxias do Sul (Brasil). Cal recordar que Guillén ja va competir el passat mes de novembre en el Campionat del Món de Natació en Piscina Curta per a Sords que va tenir lloc a Gliwice (Polònia).

Els Jocs Olímpics per a Persones Sordes són un esdeveniment poliesportiu internacional organitzat pel Comitè Internacional d’Esports per a Sords (CIDS). La primera edició, celebrada a París el 1924, va ser també el primer esdeveniment esportiu per a persones amb necessitats especials. Se celebren cada quatre anys i són l’esdeveniment multiesportiu més antic després dels Jocs Olímpics. Es preveu que, en aquesta 24a edició, hi participin uns 4.500 esportistes sords de més de 100 països. Així mateix, Brasil es convertirà en el primer país d’Amèrica Llatina en acollir uns Jocs per a Persones Sordes d’Estiu.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).