Natació

Mario Guillén, cinquè…

Mario Guillén, cinquè en la categoria 35-39 anys en el Campionat d’Europa Màsters d’aigües obertes

El nedador del CN Terrassa Mario Guillén va obtenir un magnífic cinquè lloc en la categoria 35-39 anys en la prova de 3 quilòmetres del Campionat d’Europa Màsters de natació en aigües obertes que va celebrar-se a Bled (Eslovènia) el cap de setmana passat.

Guillén va aturar el crono en 35’00” en una prova que va dominar el suís Julien Baillod, campió amb un temps de 32’10”. Els italians Andrea Bondanini i Giovanni Cosimo Brazzale van assolir la plata i el bronze, respectivament. El nedador egarenc va disputar una segona prova en la màxima cita continental, la de 5 quilòmetres, en la qual va classificar-se setè en la categoria 35-39 anys amb un temps d’1h01’47”.

Un total de sis representants

El club va comptar amb cinc representants més en la cita eslovena. En la categoria 45-49 anys, María Jesús Santos va ser 19a en la prova de 5 quilòmetres (1h22’41”) i 26a en la cursa de 3 quilòmetres (47’36”). Així mateix, Carmen Gutiérrez va finalitzar 17a de la categoria 40-44 anys en la prova de 5 quilòmetres (1h40’34”).

En l’apartat masculí, en la categoria 50-54 anys, Francesc Xavier Labarias va acabar 40è en els 5 quilòmetres (1h27’53”) i 58è en els 3 quilòmetres (50’56”). Al seu torn, en la categoria 35-39 anys, Josep Escudé va ocupar el 40è lloc en la prova de 3 quilòmetres (51’30”) i va ser desqualificat en la prova de 5 quilòmetres. Finalment, en la categoria 55-59 anys, Francisco Utrera va ser 68è en la prova de 3 quilòmetres (56’28”).