Olmo i Dinarès, renovades

Maria Olmo i Marta Dinarès continuen al sènior femení de bàsquet

El Club Natació Terrassa continua treballant en la composició de la plantilla de l’equip sènior femení de bàsquet de cara a la temporada vinent. Després de les renovacions ja anunciades d’Anna Vidal, Marta Piñol, Valentina Nieves, Andrea Morillo, Laia Riudavets, Berta Martín, Anna Garcia i Maria Amposta, el club s’ha assegurat la continuïtat de Maria Olmo i Marta Dinarès.

Tant Olmo, aler de 36 anys, com Dinarès, aler de 29 anys, han desenvolupat tota la seva carrera al club.