Maria Manso, medalla d’or amb la selecció catalana infantil en el Campionat d’Espanya per Federacions Territorials

Gerard Vaghi i Alan Batlle, plata en categoria masculina

La waterpolista del Club Natació Terrassa Maria Manso va penjar-se la medalla d’or amb la selecció catalana infantil femenina en el Campionat d’Espanya per Federacions Territorials que va celebrar-se al Centro M-86 de Madrid del 29 al 31 de març.

Catalunya, que va militar en el grup 1, es va estrenar amb una golejada contra Canàries (10-0). Posteriorment, va batre Andalusia (12-8) i va completar la primera fase amb una victòria contra el País Basc (12-4). En semifinals, la selecció catalana va superar la Comunitat Valenciana per 6 a 0. La gran final va esdevenir més equilibrada, atès que el combinat català es va imposar a Andalusia per 6 a 4.

Gerard Vaghi i Alan Batlle, plata amb el combinat masculí

Al seu torn, els altres dos representants del club en aquesta competició, Gerard Vaghi i Alan Batlle, van aconseguir la medalla de plata amb la selecció catalana masculina.

Catalunya, enquadrada en el grup B, va completar una primera fase impecable. Va debutar amb una victòria contra la Comunitat Valenciana per 11 a 1 i va tancar la fase preliminar amb un triomf contra Andalusia per 14 a 13. En quarts de final, la selecció catalana es va desfer sense dificultats de les Canàries per 11 a 1. Posteriorment, el combinat català va superar el País Basc en semifinals per 11 a 5. La trajectòria immaculada de Catalunya va acabar en la gran final, en la qual Andalusia va imposar-se per 8 a 7.