Marc Salvador…

Marc Salvador continuarà una temporada més en el sènior masculí de waterpolo

El CN Terrassa segueix confeccionant el planter del sènior masculí de cara a la temporada vinent. Després de les renovacions ja anunciades d’Iñaki Aguilar, Sergi Mora, Fran Sánchez, Bernat Sanahuja i Oriol Rodríguez, el club s’ha assegurat la continuïtat de Marc Salvador una temporada més.

Salvador, que farà 20 anys el proper 12 de setembre, és un altre producte de la pedrera del club. L’extrem egarenc va donar-se a conèixer l’any 2015 després de penjar-se la medalla de plata als Jocs Europeus de Bakú amb la selecció espanyola juvenil, juntament amb els seus companys Oriol Albacete, Oriol Rodríguez, Àlex de la Fuente, Álvaro Granados i Jordi Chico. Després d’un any de cessió al CN Molins de Rei, amb el qual va aconseguir l’ascens a Divisió d’Honor, Salvador ha completat enguany la seva segona temporada sota les ordres de Dídac Cobacho.