Natació

Balanç de tretze medalles…

Magnífic balanç de tretze medalles en el Campionat de Catalunya Absolut Open de natació

Tercer lloc en la classificació per clubs

El Club Natació Terrassa va aconseguir tretze medalles (quatre d’or, tres de plata i sis de bronze) en el Campionat de Catalunya Absolut Open de Natació que va disputar-se del 17 al 20 de gener a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica. L’esplèndida actuació col·lectiva va permetre el club assolir el tercer lloc en la classificació per equips amb 2.080,50 punts.

Medaller

4 ORS Miguel Durán 400 m lliures masculins