L’infantil masculí, bronze…

L’infantil masculí, bronze en el Campionat de Catalunya de waterpolo

Quart lloc per a l’infantil femení

L’equip infantil masculí va aconseguir la medalla de bronze en la fase final del Campionat de Catalunya que va celebrar-se divendres i dissabte a la piscina municipal de Montjuïc.

El conjunt entrenat per Sergi Mora, enquadrat en el grup D, va completar la primera fase amb dues victòries. Molt centrat des del primer instant, va debutar amb un triomf solvent contra el CE Mediterrani per 13 a 7 i va certificar el passi a quarts de final amb una segona victòria contra el CN Sabadell per 9 a 7.

En quarts, els egarencs van creuar-se amb la UE Horta, a la qual van batre per un clar 10 a 4. Després d’un primer tram prou equilibrat, els de Sergi Mora, amb més profunditat de banqueta, van trencar el matx en els dos darrers quarts.

El CN Terrassa va encaixar l’única derrota de la competició en semifinals contra el CN Barcelona, que va imposar-se per 8 a 7. Els cenebistes, que van acabar proclamant-se campions, havien superat folgadament els terrassencs en els dos partits de lliga. El xoc de semifinals, però, va ser diferent. El Barcelona va dominar el primer tram, fet que li va permetre situar un còmode 7 a 3 a l’electrònic. Els egarencs no van abaixar els braços i van signar una reacció esplèndida que va igualar el marcador a set a un minut i mig de la botzina. Els cenebistes van decantar la balança al seu favor en transformar en gol una acció en home de més en l’últim minut.

Els de Sergi Mora van refer-se a la perfecció d’aquesta ensopegada i, en el matx pel tercer i quart lloc, van derrotar el CE Mediterrani per 6 a 5 en una nova demostració de joc col·lectiu i de fortalesa com a bloc. El conjunt del barri de Sants va mostrar-se molt més sòlid que en el partit de la primera fase. Després de minuts d’equilibri total, el CN Terrassa va anotar el 6 a 5 definitiu a només dos minuts i mig del final. Tot i perdre dos waterpolistes importants per tres exclusions, l’equip es va fer fort en defensa i va poder mantenir la renda fins a la conclusió.

L’infantil masculí que ha obtingut el bronze en el Campionat de Catalunya està integrat per Iván Barrueco, Isaac Alcaraz, Aleix Pàmies, Conrad Conesa, Adrià Moreno, Gerard Fernández, David Ferrer, Iker López, Ramon Descalzi, Pau Diestre, Arnau Gràcia, Mario Martín, Biel Sabadell, Pol Pastor i Albert Sabadell. El segon entrenador és Dídac Cobacho i Guillermo Alcaraz fa funcions de delegat.

L’infantil femení, quart

L’infantil femení, al seu torn, va finalitzar en quarta posició en la màxima cita catalana. L’equip entrenat per Xavi Pérez va derrotar el CN Sant Feliu en quarts de final per 5 a 4. Posteriorment, en semifinals, les egarenques van caure contra el CE Mediterrani per 7 a 4. En el matx pel tercer i quart lloc, el CN Terrassa va veure’s superat per La Sirena CN Mataró (10-5).

L’infantil femení que ha estat quart en el Campionat de Catalunya està format per Alba Muñoz, Emma Vera, Clàudia Buch, Noelia Cuenda, Maria Tevar, Noa Boronat, Berta Pastor, Laura Ferrer, Júlia Aguilar, Ainhoa Albacete, Joanna Padilla, Laia Sánchez, Esther Arcas, Ivet Fernández i Aina Vert. Jordi Busquets és el segon entrenador i Pere Boronat exerceix de delegat.