L’infantil masculí A, campió del Madrid WP Camp

L’infantil masculí A de waterpolo, campió del Madrid WP Camp

El juvenil femení, segon al Be Water My Friend de Lloret de Mar

Vuit equips de waterpolo van participar durant les festes de Nadal en diferents tornejos que van disputar-se arreu de l’Estat.

L’infantil masculí A va brillar en adjudicar-se el títol en el Madrid WP Camp que va celebrar-se a la capital espanyola del 28 al 30 de desembre. El conjunt dirigit per Sergi Mora va derrotar el Dos Hermanas en la gran final per 7 a 5. A nivell individual, cal destacar que Roc Salas va ser designat millor porter. El club va comptar amb un segon equip en aquesta competició, l’infantil B, que va obtenir la desena posició.

Així mateix, el juvenil femení va quallar una gran actuació en el Be Water My Friend que va tenir lloc a Lloret de Mar del 27 al 30 de desembre. El conjunt entrenat per Xavi Pérez va caure en la gran final contra el CN Rubí per 10 a 4. A nivell individual, Martina Cardona i Noelia Cuenda van ser escollides dins el set ideal del torneig. El juvenil masculí, al seu torn, va classificar-se en sisena plaça.

Doble participació dels equips alevins

Els equips alevins van disputar dos tornejos durant les festes nadalenques, la Christmas Cup, que va desenvolupar-se a Sabadell del 27 al 30 de desembre, i el TEWAM, que va tenir lloc a Marbella del 2 al 5 de gener. A la ciutat vallesana, l’aleví masculí, dirigit per Víctor Padilla, va ser onzè i l’aleví femení, amb Dani Nart a la banqueta, va ocupar el quart lloc. A la cita andalusa, el combinat masculí va ocupar el cinquè lloc, mentre que el conjunt femení va finalitzar desè.

Finalment, els equips benjamins, entrenats per Jordi Busquets, van jugar la Christmas Cup que va celebrar-se a Molins de Rei del 28 al 30 de desembre.