Tercer lloc a la WSC

L’infantil femení de waterpolo, tercer a la Women Spring Cup

L’infantil femení de waterpolo va aconseguir una meritòria tercera posició en la Women Spring Cup, un torneig internacional de waterpolo femení, la cinquena edició del qual va tenir lloc entre el 3 i el 5 de maig a Lloret de Mar.

L’equip entrenat per Jordi Busquets va finalitzar la primera fase com a segon classificat del grup A amb un balanç de tres victòries i una derrota en els quatre partits disputats. Va debutar amb un triomf contra el CN Vallirana (13-2) i, posteriorment, va batre el CN Atlètic-Barceloneta A (18-2) i el Women Spring Cup Team, un combinat amb jugadores del Martorell, el Molins de Rei i el Rubí (19-5). Les egarenques van perdre contra La Sirena CN Mataró (11-8), que va acabar com a líder de grup.

En semifinals, el CN Terrassa va caure contra el CN Atlètic-Barceloneta A per 11 a 6. Les de Jordi Busquets van recuperar-se a la perfecció d’aquest resultat i, en el matx pel tercer i quart lloc, van superar el CN Sabadell en la tanda de penals després que el partit acabés en empat a set.

L’infantil femení de waterpolo que ha estat tercer a la Women Spring Cup està format per Ainhoa Albacete, Lucía Andrés, Esther Arcas, Eli Carmona, Ivet Fernández, Laura Ferrer, Martina Gil, Clàudia González, Ainoa Gorres, Joanna Padilla, Carlota Pérez, Marta Piqué, Daniela Quinzada, Sara Quirante i Emma Vera.