L’infantil femení, campió de la Lliga Catalana de waterpolo

L’infantil femení, campió de la Lliga Catalana de waterpolo

L’equip infantil femení de waterpolo s’ha proclamat campió de la Lliga Catalana Infantil Femenina que ha acabat aquest cap de setmana. Aquest èxit el classifica, a més, per a la fase final del Campionat de Catalunya que tindrà lloc a les instal·lacions del CN Sabadell el 2 i el 3 de juliol.

El conjunt entrenat per Xavi Pérez ha encapçalat la classificació final amb un total de 24 punts i un balanç d’onze victòries, dos empats i una derrota en els catorze partits disputats. Les egarenques han superat el CN Sabadell, que ha estat segon amb 22 punts, i la UE Horta, que ha assolit el tercer lloc amb 19.

L’equip infantil femení està format per Adriana Gallego, Aina Dalmases, Ainhoa Gómez, Aitana Gutiérrez, Ariadna Dragó, Berta Torres, Carlota Castellano, Jana Ortega, Júlia Vilaseca, Lucía Fernández, Maria Manso, Mariona Royo, Martina Fernández i Noa Moral.