Futbol

L’Espanyol, gran guanyador del 27è Torneig de Futbol Base

L’Espanyol, campió en les tres categories del 27è Torneig de Futbol Base

Els blanc-i-blaus s’imposen en categoria cadet, infantil i aleví

L’Espanyol va esdevenir el gran guanyador del 27è Torneig de Futbol Base del Club Natació Terrassa que va celebrar-se el cap de setmana. Els blanc-i-blaus van fer-se amb el títol en les tres categories en joc, cadet, infantil i aleví. Com és habitual, la competició va gaudir d’una magnífica afluència de públic, especialment dissabte i diumenge, i d’un nivell de qualitat excel·lent, gràcies a la presència de la pedrera de dos clubs de primer nivell, Barça i Espanyol, i d’altres clubs amb prestigi en categories inferiors com la Damm, el Cornellà o el Gimnàstic de Manresa.

Victòria de l’Espanyol en categoria cadet i infantil

L’Espanyol va aconseguir el títol en categoria cadet després de guanyar els tres partits que va disputar i sumar els nou punts en joc. Va derrotar el Gimnàstic de Manresa per 4 a 2, el CN Terrassa per 4 a 0 i la Damm per 2 a 0. El conjunt cerveser va acabar segon amb sis punts fruit dels triomfs contra el CN Terrassa (4-0) i el Gimnàstic de Manresa (3-0). L’equip del Bages va ser tercer en superar els amfitrions (3-0).

Els blanc-i-blaus van repetir èxit en categoria infantil. En aquest cas, van imposar-se per goal average. Van sumar set punts després de vèncer el CN Terrassa (6-0) i la Damm (1-0) i d’empatar a zero contra el Gimnàstic de Manresa. Els del Bages també van acumular set punts gràcies a aquest empat i als triomfs contra el CN Terrassa (4-0) i la Damm (1-0), però van marcar dos gols menys. L’equip cerveser va classificar-se tercer en superar els amfitrions (6-0).

L’Espanyol completa el triplet en categoria aleví

A diferència de les categories cadet i infantil, la categoria aleví va aplegar vuit equips que van dividir-se en dos grups de quatre, en els quals els dos primers accedien a semifinals.

L’Espanyol va accedir a semifinals com a líder del grup 2 amb nou punts. Va vèncer L’Hospitalet (3-1), el CN Terrassa B (10-1) i el Cornellà (2-1). Posteriorment, en semis, va desfer-se de la Damm per 5 a 1 i va tancar el torneig amb un triomf contra el Barça per 3 a 2. Els blaugrana havien accedit a la disputa del títol com a primer classificat del grup 1 amb nou punts després de guanyar el Reus (5-1), la Damm (3-0) i el CN Terrassa A (7-0) a la primera fase i d’eliminar el Cornellà en semis (6-1). Precisament, el Cornellà va finalitzar tercer en vèncer la Damm per 4 a 2 en el matx pel tercer i quart lloc, mentre que el Reus va superar L’Hospitalet en la tanda de penals en el partit per la cinquena posició després que el xoc acabés en empat a dos.