XII Hores de Pilota a Mà – 19è Memorial Joan Costa

Les XII Hores de Pilota a Mà – 19è Memorial Joan Costa, entre la tradició i la difusió

El CN Terrassa va organitzar dissabte passat les tradicionals XII Hores de Pilota a Mà – 19è Memorial Joan Costa, que van arrencar a les 9 del matí i es van perllongar fins a les 10 de la nit.

La jornada, que va comptar amb una magnífica afluència de públic, va aplegar representants dels millors clubs de Catalunya d’aquest esport. A banda del CN Terrassa, el CN Barcelona, la Casa de Los Navarros de Barcelona, el Club Atano de Barcelona, el Santa Coloma i el CN Igualada van aportar jugadors a una competició que va servir, un any més, per homenatjar la figura de Joan Costa.

La jornada va constar de vuit partits de categoria absoluta, de sis enfrontaments d’exhibició de l’escola de pilota i d’un partit femení, que van servir per mostrar la vitalitat d’una modalitat esportiva arrelada a la història de l’entitat. Les XII Hores suposen el tret de sortida de la temporada, un punt de trobada de la família de la pilota a mà, que es caracteritza per l’esperit festiu i lúdic.

El resultat dels partits en còmput global, que ve determinat pel color que llueix cada parella, va ser el següent:

Blau – 270 punts
Vermell – 298 punts