L’equip masculí de waterpolo buscarà forçar el tercer partit dels play-offs a casa

L’equip masculí de waterpolo del CN Terrassa buscarà demà 4 de maig a les 20:45h a l’Àrea Olímpica de Terrassa, el tercer partit dels play-offs davant el líder indiscutible de la lliga regular, el CN Sabadell.

Després de caure ahir en les instal·lacions de Can Llong, en el primer dels partits de play-off, per 12 a 6, l’equip egarenc busca la victòria en el segon partit, aquest cop a casa, per així igualar l’eliminatòria i forçar un últim partit per intentar aconseguir un lloc en la final.

Alarcón, el capità de l’equip, destaca que l’actitud de l’equip es va veure afectada per la derrota de la final de dissabte. “Mentalment és el que hem de canviar primer. Tàcticament, vam fallar en aspectes bàsics en defensa i en atac vam voler solucionar el partit en l’àmbit individual, cosa que no ens caracteritza”.

De cara al partit de demà, el capità, comenta que “tenim l’oportunitat de tornar a jugar contra un equip molt bo un derbi i amb la nostra gent” “intentarem capgirar el marcador i respondre a la nostra afició”.