Natació

Laura Anguelina Portero…

Laura Anguelina Portero obté dues victòries en el Campionat d’Espanya AXA per a Joves de natació

La nedadora del CN Terrassa Laura Anguelina Portero va assolir dos triomfs en el Campionat d’Espanya AXA per a Joves de natació que va celebrar-se el cap de setmana passat a Valdemoro sota l’organització de la Federación Española de Deportes de Personas con Discapacidad Intelectual (FEDDI) i l’Ajuntament de Valdemoro. És el primer cop que el club va tenir presència en aquesta competició.

Portero va vèncer els 400 m lliures femenins júnior S8 amb una marca de 7.54.27, temps que la va situar en cinquè lloc de la classificació multidisability, aquella que reuneix tots els nedadors que participen en la prova. La nedadora egarenca va imposar-se també en els 50 m lliures femenins júnior S8 amb un registre de 46.66, marca que li va proporcionar l’onzena posició en la classificació multidisability.

Portero va nedar, a més, dos relleus amb la Federació Esportiva Catalana de Paralítics Cerebrals, en els quals va obtenir el setè lloc. Juntament amb Mark Castro, Mónica Moposita i Natalia Sánchez, va aturar el crono en 2.59.93 en el 4×50 m lliures mixtes júnior menys de 49 punts. Així mateix, en el relleu 4×50 m estils mixtes júnior menys de 49 punts, va establir un temps de 3.49.58, en companyia de Daniel Ferrer, Mónica Moposita i Mark Castro.

La nedadora del CN Terrassa va contribuir a la victòria de Catalunya en la classificació per equips. L’equip català va aconseguir un total de 241 punts, tot superant el País Valencià, que en va sumar 228, i Castella i Lleó, que en va acumular 195.