Bronze per a Laia Bou

Laia Bou, medalla de bronze en categoria sènior en el Campionat de Catalunya de patinatge artístic en la modalitat de figures obligatòries

La patinadora Laia Bou va penjar-se la medalla de bronze en categoria sènior en el Campionat de Catalunya en la modalitat de figures obligatòries que va celebrar-se el cap de setmana passat a Mollet del Vallès.

Laia Bou va totalitzar 110 punts en una classificació que va encapçalar Xantal Ramírez (UE Horta), campiona amb 118,30. La plata va correspondre a Júlia Marco (CP Mollet), que va sumar 115,70 punts. El club va comptar amb una segona representant en categoria sènior, Ariadna Peñafiel, que va ocupar el novè lloc amb 99,70 punts.

Cinc patinadores més

El club va comptar amb cinc patinadores més en la màxima cita catalana en la modalitat de figures obligatòries. En categoria juvenil, Luisa Jiménez va classificar-se vuitena amb 112,80 punts. Així mateix, Joana Peñarroya i Victoria Ramírez van obtenir l’onzena i la tretzena posició en categoria cadet, amb 103,60 i 100,20 punts, respectivament. Finalment, en categoria infantil, Júlia Busqué va ser quarta amb 83,60 punts, a només sis dècimes de la medalla de bronze, mentre que Paula Pérez va acabar setena amb 82,70 punts.

Cal destacar que Laia Bou i Júlia Busqué han assolit les puntuacions mínimes requerides per la Federació Espanyola de Patinatge per participar en el Campionat d’Espanya que tindrà lloc a Cerdanyola del Vallès el 12 i 13 d’abril. Paula Pérez ha aconseguit plaça de reserva.