Premi per a l’afició!

L’afició del CN Terrassa rep el Trofeo Valores Deportivos de Premaat 2018-2019

La Federació Espanyola de Natació (RFEN) ha reconegut l’afició del Club Natació Terrassa amb el Trofeo Valores Deportivos de Premaat de la temporada 2018-2019 pel suport incondicional que ha mostrat enguany en cadascun dels partits dels equips de waterpolo.

El delegat de la secció de waterpolo i membre de la Junta Directiva del club Carlos Rodríguez ha recollit aquest migdia el guardó durant l’acte de presentació de les Lligues Premaat Divisió d’Honor de la temporada 2019-2020 i de lliurament de guardons de les Lligues Premaat Divisió d’Honor de la temporada 2018-2019 que s’ha celebrat a Portugalete. L’esdeveniment ha comptat amb la presència de l’alcalde de ciutat biscaïna, Mikel Torres; del president de la RFEN, Fernando Carpena; i del president de Premaat, Jesús Manuel González.

Premis individuals

Durant la primera part de l’acte, s’han lliurat els premis individuals de la Lligues Premaat Divisió d’Honor de la temporada 2018-2019. En l’apartat femení, les guardonades han estat Laura Ester (Astralpool CN Sabadell – Millor Portera), Daniela Jackovich (CN Sant Andreu – Màxima Golejadora Lliga Regular) i Maica Garcia (Astralpool CN Sabadell – MVP). Així mateix, en categoria masculina, han estat reconeguts Edu Lorrio (CN Barcelona – Millor Porter), el nou jugador del CN Terrassa Víctor Gutiérrez (Màxim Golejador Lliga Regular amb el Real Canoe NC) i Alberto Munárriz (Zodiac CN Atlètic-Barceloneta – MVP).

Posteriorment, s’ha realitzat el sorteig i la presentació de les Lligues Premaat de la temporada 2019-2020.