Triatló

La secció de triatló del CN Terrassa participa en el Campionat de Catalunya de Duatló per relleus

El pròxim dissabte 17 de febrer, la secció de triatló del CN Terrassa participarà en una nova jornada de la Lliga Catalana de Duatló. En aquest cas, serà el Campionat de Catalunya de Duatló per relleus, s’iniciarà a les 14:00 hores a Pineda de Mar.

La secció de triatló del CN Terrassa, hi competirà amb un total de 4 equips: un femení, un masculí i dos equips en la participació Open. Cada equip està format per 3 esportistes. Cada un dels rellevistes de cada equip, haurà de realitzar un duatló supersprint (3 quilòmetres corrent, 7 quilòmetres en bici i 1,5 quilòmetres corrent). El resultat serà determinat per la posició en què arribin a la meta els tercers rellevistes un cop finalitzat el duatló.

L’equip d’elit femení, està format per Julia Puerta, Mireia Fageda i Maria Maiques. Així com, de l’equip elit masculí, en formarà part Daniel Ratera, Martí Sender i Rubén Jiménez.

Per altra banda, pel que fa als equips Open masculí que hi participaran del CN Terrassa, un d’ells estarà format per Carlos Hita, Dídac Paniagua i Oriol Miret, mentre que la representació de l’altre serà d’Oriol Vilajoana, Arnau Beltrà i Marc Pena.