El Club Natació Terrassa celebrarà el proper dijous 12 de novembre a la tarda la Gala de Socis i Esportistes de la temporada 2025-2026, que tindrà lloc a l’Auditori de LaFact.
L’acte tornarà a ser un punt de trobada per a tota la família del Club i servirà per reconèixer i posar en valor els esportistes i equips que han protagonitzat la temporada, així com per retre homenatge als socis i sòcies que formen part de la història i del present del CN Terrassa.
La Gala de Socis i Esportistes és també una oportunitat per compartir els èxits assolits durant la temporada i celebrar el compromís, l’esforç i la dedicació de totes les persones que formen part del Club.
En les properes setmanes es donarà a conèixer el programa de l’acte, els esportistes i equips reconeguts i la resta de detalls de la Gala.
Reserveu-vos la data!