La Federació Espanyola de Natació premia cinc waterpolistes del club

La Federació Espanyola de Natació (RFEN) va premiar diumenge passat cinc waterpolistes del CN Terrassa pels èxits internacionals assolits durant la temporada 2020-2021 amb diferents seleccions estatals. L’acte va tenir lloc diumenge just abans de l’inici de la final de la XXVI Copa de SM la Reina Iberdrola que va organitzar el club el cap de setmana passat.

Martina Cardona i Paula Camus van recollir el guardó en reconeixement a la medalla d’or assolida en el Campionat del Món Júnior de Netanya (Israel). Per la seva banda, Dorian Acuña i Daniel Díaz van ser premiats per la medalla de plata aconseguida al Campionat d’Europa Cadet Masculí que va tenir lloc a Loulé (Portugal). Finalment, Daniela Quinzada va rebre la distinció federativa per la medalla de bronze obtinguda en el Campionat d’Europa Cadet Femení celebrat a Szentes (Hongria).