Júlia Rodríguez i Sofia Tamayo no continuaran al sènior femení de waterpolo

Júlia Rodríguez i Sofia Tamayo no continuaran al sènior femení de waterpolo del club, entitat on han desenvolupat tota la seva carrera esportiva fins ara. Rodríguez, de 19 anys, s’incorporarà a l’Echeyde de Tenerife, que milita a Primera Divisió, mentre que Tamayo, de 18 anys, fitxarà pel CN Molins de Rei, també de Primera Divisió. Aquestes baixes s’afegeixen a la d’Elia Montoya, confirmada des del mes de juny, que jugarà al Real Canoe NC la temporada vinent.

El planter que dirigeix Xavi Pérez presenta, de moment, una cara nova, la defensora de boia neerlandesa Nina Ten Broek, de 20 anys, procedent del Polar Bears dels Països Baixos, equip en què s’ha proclamat campiona de lliga. Ten Broek acumula quatre medalles en campionats internacionals júnior amb la seva selecció.

El Club vol agrair públicament a Júlia Rodríguez i Sofia Tamayo l’esforç, la implicació i la dedicació que han demostrat durant la seva trajectòria a l’entitat i els desitja molts èxits personals i professionals de cara al futur.